Pokladní – koordinační pracovník/pracovnice – výběrové řízení
Baví vás umění? Máte dobré organizační schopnosti a umíte jednat s lidmi? Přidejte se k nám!
Nabízíme pozici POKLADNÍ – KOORDINAČNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE ve významné kulturní instituci, práci na HPP s úvazkem 0,8, zařazení do 10. platové třídy, zázemí stabilní kulturní organizace a řadu benefitů.
Náplň práce:
- prodej vstupenek, publikací a doplňkových materiálů na pokladně galerie
- podávání informací návštěvníkům
- základní administrativní úkony související s chodem pokladny
- organizační zajištění akcí pro veřejnost – koncerty, přednášky, vernisáže, společenské akce (v úzké spolupráci s týmem galerie)
- koordinace pronájmů prostor
- analýza a vyhodnocování návštěvnosti
- dílčí administrativní a propagační činnosti (v součinnosti s ostatními zaměstnanci)
- koordinace průvodců
- částečná pomoc s instalací výstav v období mezi výstavními bloky
Základní požadavky:
- ukončené minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- dobré organizační a komunikační dovednosti
- příjemné vystupování na veřejnosti
- pracovitost, zodpovědnost, smysl pro detail
- schopnost samostatné i týmové práce
- znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
- dobrá znalost práce s PC
- trestní bezúhonnost
Výhodou:
- zkušenosti na obdobné pozici nebo praxe v kulturní organizaci
- zkušenosti z oblasti event managementu
- orientace v oblasti živé kultury v lokalitě nebo regionu (zejména hudební scéna)
- schopnost proklientského přístupu, pozitivní založení
Nabízíme:
- práci na HPP s úvazkem 0,8
- pracovní doba úterý až pátek 10–18 h
- zařazení do 10. platové třídy – platové podmínky se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
- pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení
- příspěvek na stravování a další benefity
- 25 dní dovolené
Místo výkonu práce:
Galerie výtvarného umění v Hodoníně, Úprkova 2, 695 01 Hodonín
Přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení, e-mailovou adresu, datum a podpis uchazeče
K přihlášce připojte:
- stručný motivační dopis
- profesní životopis
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- souhlas se zpracováním osobních údajů
Termín nástupu:
únor 2026
Přihlášku se všemi požadovanými přílohami zasílejte nejpozději do 3. 1. 2026 na e-mailovou adresu divina@gvuhodonin.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo ukončit.